Alternativní medicína, zdravý životní styl, ezoterika

NOVOMEDITAČNÍ DECHOVÉ CVIČENÍ ANEB V ZDRAVÉM TĚLE ZDRAVÝ VZDUCH

Meditujte tak dlouho, dokud máte pocit potřeby. Jste-li zdraví, zameditujte si takto před spaním, jinak tak moc, jak jen to jde.

 

Vleže:
Lehněte si na karimatku bez polštáře (můžete se lehce přikrýt) na záda s pravou dlaní položenou na pravém podžebří a levou nad srdcem. Zavřete oči a dýchejte záhřevným ještěrčím dechem se zádrží (j2): dovýdech zbytku vzduchu z plic – nádech do břicha, hrudníku a ramen – zádrž v nádechu po dobu 5-30 sekund – povolit samovolný výdech a počkat zhruba stejně dlouho, až se tělo bude chtít opět nadechnout. Další dechový cyklus začněte opět dovýdechem a teprve potom se nadechujte a pokračujte dál stejným způsobem. Zároveň odevzdávejte Bohu či nadvědomí všechny aktivní emoce a pocity vlastnění a lpění.

Ještěrčí dech se zádrží (j2) je vrcholem meditačního a regeneračního dechu. Tento zázračný počin spustí aerobní nekyselící a sebeopravné procesy. Tělo se v této poloze a meditaci umí opravovat samo, jen je nutno pustit myšlení na volnoběh nebo raději nemyslet vůbec. A hlavně dýchat a povolovat všechny svaly! Usnutí po nějaké chvíli dechového cvičení není na závadu, je jen znakem přetažení a psychoúnavy.

Nebo vsedě:
Přestaňte sledovat, co se děje okolo vás. Sedněte si se zkříženýma nohama (turecký sed), můžete se lehce opírat bedry o jakési opěradlo.
Vsedě doporučuji ruce sepnout tak, že se bříšky natažených palců, ukazováků a malíků dotýkají, ostatní prsty jsou volně přeložené střídavě přes sebe. Palci se dotýkáte oblasti solaru a malíky směřují dolů (v rámci možností). Zavřete oči a provádějte hluboké dýchání ještěrčím dechem j1: výdech zbytku vzduchu z plic – nádech (břicho, žebra, ramena) do maxima – povolit svaly, aby vám to samo vydechlo (asi polovinu objemu) – počkat, dokud samovolný pohyb bránice nenaznačí potřebu těla k dalšímu nádechu – začít další cyklus opět výdechem bordelu z plic.

Při tomto cvičení si představujte v duchu, jak vaše myšlenková bioenergie v podobě tepla jarního slunce prohřívá tělo, ve kterém jakoby roztává studený led. V mysli cestujte stále po těle a mentálně prohřívejte všechna místa, kde máte pocit chladu. Potom se speciálně zaměřte na vaši pro­blémovou lokalitu, hřejte, až spalujte, a meditujte tak dlouho, dokud nemáte pocit, že už toho bylo dost, avšak nejméně po dobu čtvrt hodiny 1-6×D.

Během Novomeditačního dechového cvičení můžete psychicky opravovat a likvidovat, cokoliv špatného objevíte. Také můžete mentálně v představě sešívat, co odděleno jest, nebo třeba obšívat cévy nádoru a zastavit mu přívod živin, když máte potřebu devitalizace, ale není vám umožněna. Můžete si také představovat vaši vítěznou rvačku s mikroby, viry a plísněmi, nebo sami sebe jako opraváře postiženého orgánu či tkáně. Osobně používám zjednodušenou představu, že to špatné je blok ledu a já se ho snažím mentálně rozpouštět, až mám takový vnitřní pocit, že se to podařilo.

Meditujte tak dlouho, dokud máte pocit potřeby. Jste-li zdraví, zameditujte si takto před spaním, jinak tak moc, jak jen to jde.

 
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Hodnocení 4.83 (3 hlasů)
loading...