Alternativní medicína, zdravý životní styl, ezoterika

Sportujeme a cvičíme

DÁMY  ZAPOMEŇTE  NA  BĚH  A  SKLAPOVAČKY :  PROFESIONÁLNÍ  TRENÉRKA  VYBRALA  5  TOP  CVIKŮ,  KTERÉ  BY  MĚLA  DĚLAT  KAŽDÁ  ŽENA  PO  ČTYŘICÍTCE  KAŽDÝ  TÝDEN !

 

 

 

 

 

 

Ženské tělo prochází během stárnutí mnoha změnami. Tělo, které máte ve čtyřiceti je tělo, které je velmi odlišné od toho, když Vám bylo dvacet.

 
 

1 MINUTA  DENNĚ:  FYZIOTERAPEUT  SESTAVIL  4  JEDNODUCHÉ  POHYBY,  KTERÉ  RYCHLE  POMOHOU  PŘI  ZÁNĚTU  SEDACÍHO  NERVU  A  BOLESTI  V KŘÍŽI

 

 

 

 

Nesprávné držení těla, nedostatek pohybu a příliš dlouhé sezení – tyto a mnohé další příčiny přispívají ke stále se zvyšujícímu procentu populace, která trpí na bolesti v různých částech páteře.

 
 

Seznamte se s jógou pro začátečníky

Láká vás dobře známé cvičení zvané „jóga“, ale nevíte jak začít?

 
 

TĚCHTO 7 CVIČENÍ UZNÁVANÉHO JAPONSKÉHO LÉČITELE SE ŽENSKÝM TĚLEM ZÁZRAKY. TO MUSÍTE VYZKOUŠET !

Není tomu tak dávno co jsem narazila na knihu japonského léčitele „Systém zdraví Katsudzo Niši“. Mou pozornost si získala hlavně tím,

 
 

CO ZPŮSOBUJE PŘÍLIŠ MNOHO SEZENÍ A CO S TÍM ?

Lidé nejsou stvořeni k příliš dlouhému sezení. Naši předkové trávili svůj čas zejména lovem, budováním, pěstováním nebo sběrem za chůze. Ale časy se změnily a my jsme se vyvinuli až do současné podoby a životního stylu.

 
 

ŽENY V POSILOVNĚ

Následující článek vám jednoduše a přehledně vysvětlí vše co potřebujete vědět o cvičení a stravování - jak vymodelovat pevné tělo svých snů. Hned úvodem chci říci, že ženy díky těžkému tréninku v posilovně nezískají vzhled svalnatého kulturisty. 
 

 
 

3 JÓGOVÉ POZICE HARMONIZUJÍCÍ ZÁNĚT

Zánět v těle je přirozený proces imunitního systému, který tak reaguje na infekce, poranění, stres a další projevy ataku zvenčí. Je součástí zdravého systému, neboť přispívá k boji s drobnými problémy.

 
 

21 DENNÍ VÝZVA PRO ZLEPŠENÍ ZADEČKU A STEHEN

Pevný, zaoblený, energický zadek Vám nejen dává jistotu ve vašich legínách a plavkách, ale posilování Vašeho pozadí vhodnými cviky bude také přínosem pro Váš aktivní životní styl ať už běh, kolo, plavání, tanec, šplh, nebo sporty.

 
 

DĚLEJTE TYTO CVIKY POUZE JEDNOU ZA DVA DNY A OKAMŽITĚ VÁS PŘESTANOU BOLET ZÁDA !

Pokud Vás sužují ostré bolesti zad a krku, cítíte tlak, který Vás budí ze spaní, budete potřebovat tyto cviky! Tato sestava se skládá z jednoduchých jógových cviků pro začátečníky.

 
 

DLOUHO JSEM TRPĚLA BOLESTMI ZAD. PAK MĚ ZACHRÁNILY TYTO 3 JEDNODUCHÉ CVIKY, KTERÉ ZVLÁDNE KAŽDÝ

Nesprávné držení těla či dlouhé hodiny sezení za počítačem … Tyto a mnohé další příčiny stojí za našimi problémy s páteří. Ať je už důvod jakýkoliv, bolest a ztuhlost nejsou příjemnými společníky.

 
 

STREČINK - PROTÁHNĚTE SI NOHY ZA 7 MINUT

StrečinkVybrali jsme pro Vás 7 základních a jednoduchých strečinkových cviků, díky kterým si protáhnete během 7 minut komplet nohy. Ať už jdete na fotbálek, na kolo nebo si zaběhat, tak prakticky u každého sportu (mimo šachy) potřebujete dobře rozvičené nohy s protaženými svaly. Zvyšujete výkon a zmenšujete riziko úrazu ...

 
 

SKONCUJTE S PNEUMATIKOU KOLEM PASU HNED TEĎ ! NEJEFEKTIVNĚJŠÍ CVIKY !

Další problematickou partií snad všech žen je spodní část bříška, kde se nám usazuje tuk s velkou oblibou. Nakonec chodíme s pneumatikou kolem pasu, která nám vadí nejen z estetického hlediska, ale také nám znepříjemňuje pohyb.

 
 

KONEC PLANDAVÝM PAŽÍM ! CVIKY, JAK SE JICH ZBAVIT

Každé nabrané kilo se projevuje v některých partiích a naše paže nejsou výjimkou. Zvedneme ruku a jednoduše nám paže vlají, jako vlajka ve větru. V horších případech se nám na rukou začíná objevovat i celulitida. 

 
 

JAK SE RYCHLE A ÚČINNĚ ZBAVIT POVISLÉHO BŘICHA

Ukážeme si pár cviků, které pomáhají zpevnit nejenom břicho, ale také boky a snižují tukové vrstvy okolo pasu. Samozřejmě bez práce nejsou koláče, ale při pravidelném cvičení bude účinek brzy viditelný.

 
 

UNIKÁTNÍ CVIČENÍ PŘEDCHÁZEJÍCÍ ONEMOCNĚNÍM VNITŘNÍCH ORGÁNŮ. DOPORUČUJEME VŠEM !

Unikátní cvičeníToto cvičení ze «Šesti pravidel zdraví» Nishi Katsuzōa pomáhá zdraví nejenom upevnit; může ho také obnovit.

 
 

5 JEDNODUCHÝCH CVIKŮ KE ZPEVNĚNÍ UVOLNĚNÝCH A POVISLÝCH PAŽÍ

Zpevnění paží - cvikyKůže a svaly na pažích s postupujícím věkem nebo při snížené fyzické aktivitě uvolňují a ztrácíme naději. Stáhnout je můžete tak, že budete alespoň občas provádět cviky zaměřené na posílení tricepsových svalů rukou.

 
 

JÓGA JE VÝBORNÉ CVIČENÍ I PRO SENIORY

Lekce jógy jsou u nás už delší čas hodně na výsluní, není divu, v době, vytížení a vystresovaní lidé se potřebují protáhnout i zrelaxovat. Prospěšná je však i lidem, kteří už nežijí aktivním pracovním životem.

 
 

JOGÍNKA S OBLÝMI TVARY MĚNÍ STEREOTYPY O CVIČENÍ A INSPIRUJE

jogínkaNeobvyklá jogínka jménem Jessamyn Stanley se svými výkony vymyká předsudkům o tom, jak by mělo vypadat tělo člověka, který pravidelně cvičí jógu. Na takzvanou bikram jógu narazila v roce 2011 zcela náhodou.

 
 

NEBEZPEČNÉ CVIČENÍ PŘI OBEZITĚ

LymfaChodí ke mě velká škála klientek s problémem, že ač hodně cvičí několikrát týdně, drží přísnou dietu, ale stále ani "deko" nemohou zhubnout. Ba naopak, po cvičení ještě přiberou navíc několik kilogramů!!!

 
 

9 CENNÝCH CVIKŮ OD FYZIOTERAPEUTŮ NA BOLESTI ZAD

Mnohokrát ve svém životě jsem se setkala s rehabilitacemi pod vedením zkušených fyzioterapeutů, kteří vždy upozorňovali na nejdůležitější věc při jakémkoli cvičení a to je zpevnění středu těla, tzv. CORE.