Posilování meridiánu ledvin:

  • Vykročíme pravou nohou – nádech pata, nádech celé chodidlo. Levá ruka před tělem dlaň k hrudi proti anahátě (středu hrudníku) a pravá ruka volně dolů dlaní ke stehnu.
  • Vykročíme levou nohou – výdech pata, zádrž celé chodidlo. Ruce plynule přešly na opačnou stranu tj. pravá před anahátu a levá je na boku stehna dlaní ke stehnu.
  • Rychlost 50 – 60 kroků za minutu.Posilování meridiánu plic:
  • Vykročíme pravou nohou – nádech pata, nádech celé chodidlo. Levá ruka před tělem dlaní k hrudi proti anahátě (středu hrudníku) spojený palec s prostředníčkem a pravá ruka volně dolů dlaní ke stehnu spojený palec s prostředníčkem.
  • Vykročíme levou nohou – nádech pata, nádech celé chodidlo. Při přesunu rukou do opačné polohy se prsty uvolní a sepnou se zase až v koncové poloze rukou, kde je pravá ruka před anahátou a levá ruka u stehna.
  • Vykročíme pravou nohou – výdech pata, zádrž celé chodidlo. Ruce jako v bodě 1.
  • Vykročíme levou nohou – zádrž pata, zádrž celé chodidlo. Ruce jako v bodě 2.
  • Rychlost je 60 kroků za minutu.

    Posilování meridiánu jater a sleziny:

  • Vykročíme levou nohou – nádech pata, nádech celé chodidlo. Pravá ruka před tělem dlaň k hrudi proti anahátě (středu hrudníku) a levá ruka volně dolů dlaní ke stehnu.
  • Vykročíme pravou nohou – nádech pata, nádech celé chodidlo. Levá ruka před tělem dlaň k hrudi proti anahátě (středu hrudníku) a pravá ruka volně dolů dlaní ke stehnu.
  • Vykročíme levou nohou – výdech pata, výdech celé chodidlo. Ruce stejně jako v 1.
  • Vykročíme pravou nohou – “brnkneme” špičkou prstů o zem a přejdeme na patu – výdech, zádrž celé chodidlo.
  • Rychlost 40 – 50 kroků za minutu.
loading...

Komentáře