Firmy, instituce a podnikatelé rádi využívají každé příležitosti, aby umístili svoji značku na nejrůznější předměty. Mezi ně mohou patřit například propisky, vizitky, nebo igelitové tašky. Potisk takového předmětu posunuje váš brand v očích zákazníků na novou úroveň. A přesně tomu se budeme věnovat v dnešním článku určenému podnikatelům, i všem dalším, kteří se chtějí o této možnosti více dozvědět

Podnikáme: jaká je výhoda igelitových tašek?

Pokud se podnikatel chce udržet a rozvíjet vlastní značku, bude potřebovat nové zákazníky. Nejlépe takové, kteří budou pravidelně nakupovat jeho zboží, nebo služby a přispívat ke zvýšení obratu. Jak tyto nové zákazníky nejlépe získat ? Jednou z cest bývají pravidelné reklamní kampaně, které pomohou zviditelnit náš záměr.

Reklamní kampaně můžeme rozdělit do dvou kategorií:

  • Kampaně, které mají za úkol připomenout značku a obnovit spojení se zákazníky. Používají je větší společnosti a korporace, aby stále byly na očích svých zákazníků. Primárním cílem kampaně není získat okamžitou reakci na nabídku. Jde o systematické budování image firmy.
  • Druhým typ představují reklamy s jasnou výzvou: kupte! Mají za cíl vyvolat přímou odezvu. Takovou odezvou může být například registrace do mailového seznamu firmy, nebo přidání zboží do košíku.

Pokud vytváříme reklamní předměty, jako jsou igelitové tašky s potiskem, jde o první typ propagace. Cílem není okamžitý prodej, ale budování značky. Tyto předměty mají jednu velmi důležitou přidanou hodnotu. Pokud je vyrobíme kvalitně a zvolíme poutavý design, zákazníci je budou rádi používat opakovaně. Za jednu cenu tak oslovíme několikanásobně větší počet lidí, kteří naše logo nebo sdělení uvidí. Reklama je tak významně efektivnější.

Proč si nechat vyrobit reklamní tašky s potiskem? I proto, že je zákazník ocení

Tašky jsou nejen propagační předmět, ale zároveň mají praktické využití. Pokud se rozhodneme pro kvalitní výrobek, který například pomůže lidem s dopravou nákupu, zlepšujeme jejich zkušenost s firmou. Když si až tak záležet nedáme, lidé se k nám třeba nebudou chtít tolik vracet. Pokud si nakoupí zboží a jen co vyjdou z obchodu se taška protrhne, mohou si zážitek automaticky spojovat se značkou. Mohli jsme tedy udělat téměř vše dobře, ale pokud jsme se rozhodli šetřit na igelitových nebo jiných taškách s potiskem, může to znamenat strategickou chybu.

Potisk se většinou nakupuje ve větším množství. Vyplatí se to!

Společnosti, které se zabývají výrobou igelitových tašek, mají jednoduchý proces zpracování. Většinou si můžeme vybrat z jednotlivých kategorií tašek. Mezi ně patří:

  • taška s klasickým uchem.
  • Taška s průřezem.
  • Košilkové tašky.

Jakmile si vybereme styl tašky, můžeme přejít k výběru motivu. Pokud nejde o propagaci vlastní značky, lze si standardně objednat i předem nachystané motivy, které výrobci nabízejí svým klientům. K potisku se pak většinou používají dvě nejčastější technologie. Jde o sítotisk a flexotisk. Každá z nich má jiné vlastnosti a způsob použití. Flexotisk se většinou používá pro větší množství kusů a sítotisk při tisku do tisíce kusů.

I zde samozřejmě platí jasná kupecká matematika. Čím více kusů nakupujeme, tím levnější bude výroba. Ta se pohybuje od 5-10 korun za kus, podle společnosti, ve které výrobu zadáváme.

A jaký je váš pohled na výrobu reklamních tašek s potiskem? Napište nám, jestli ji považujete za rozumnou investici.