První dny po porodu
1.
Lehněte si na záda, kolena pokrčená, ruce na břiše. Pomalu a pravidelně dýchejte. Při každém výdechu zvolna zatahujte břicho a zdvihejte pánev. Na čtyři doby vydržte a pak se uvolněte.

2. Postavte se, nohy lehce rozkročené, kolena mírně pokrčená. Jednu ruku položte na břicho, druhou na kříž, prsty směřují dolů. Nadechněte se, vydechněte, pánev vyklánějte dopředu a vzhůru, zatáhněte břicho a zastrčte zadek. Chvíli vydržte, dýchejte normálně, pak se uvolněte.

Po několika dnech
1.
Posaďte se na podlahu, kolena přitáhněte k tělu, zkřížené paže držte před tělem. Nadechněte, vydechněte, pánev suňte vpřed. Zkuste se zaklonit, až ucítíte napnuté břišní svaly. Krátce vydržte a dýchejte přitom normálně, pak se vraťte do původní pozice a uvolněte se.

2. Lehněte s na záda s koleny zvednutými a přitisknutými na prsou. Nadechněte, vydechněte a zároveň zatahujte břicho a tlačte kolena na prsa. Znovu nadechněte a uvolněte se.

Sdílet
Předchozí článekJóga smíchu
Další článekCvičení na míči III.

Komentáře