Sušené zásoby:

celozrnné – těstoviny, knäckenbrot, suchary, špagety; rýže natural; sušené ovoce; ovecné vločky; mandel a lískové ořechy (sekané a mleté); mandlové lupínky; vlašské ořechy; kešu; strouhaný kokos; sezamová semínka; slunečnicová semínka; dýňová semínka; vegetariánský zeleninový vývar (instantní prášek)

Ke kořenění a slazení:

kurkuma, smabal oelek, anýz, čili, tymián, rozmarýn, oregano, majoránka, šafrán, koření na pizzu, vanilkový cukr, ovocný ocet, mořská (popř. česneková) a bylinková sůl, konzervovaný křen, sezamový olej, olej z vlašských ořechů, worcesterová omáčka, sójová omáčka, zahuštěná šťáva z agáve/ fruktilóza/ med / javorový sirup nebo zahuštěná hrušková šťáva.

Mléko/vejce/tuky:

Mléko, jogurt atd. nakoupíme na začátku týdne čerstvé. Zásoby: soja cuisine (speciální sojová omáčka do omáček), vejce, máslo, zastudena lisovaný olivový a slunečnicový olej.

Mražené:

Bylinky a různá zelenina.

Poznámka Studia Hedis:

V dalších části se seznámíme s jednotlivými skupinami potravin.

REKLAMA:
loading...

Komentáře